Isikan Email Anda dibawah Untuk Update Terkini artismalaysiaku.blogspot.com :

11 Julai, 2008

Kes Cerai 1: Nora Danish Pasrah

Nora Danish bercerai tak sampai dua tahun berkahwin

SELEPAS pelbagai spekulasi dibuat mengenai krisis rumah tangga Nora Danish, akhirnya kes permohonan cerai pelakon dan model itu dengan suaminya, Rizal Ashram Ramli, 32, didengar di Mahkamah Syariah, semalam.

Hakim Syarie Ahmad Irwan Ismail, menetapkan 12 Ogos ini bagi keputusan permohonan lafaz cerai terhadap Nora yang dikemukakan suaminya. Wartawan Berita Harian, Zaidi Mohamed, mendapatkan ulasan ringkas pelakon itu.

Apa yang boleh Nora katakan mengenai perceraian ini.

Memang sudah tiada jodoh antara kami, sebagai manusia kita hanya mampu merancang dan Tuhan saja menentukan segala-galanya. Saya sudah cuba yang terbaik mempertahankan ikatan perkahwinan kami yang tidak sampai dua tahun pun, tapi ini kesudahan yang saya terpaksa terima.

Perceraian memang berat untuk saya hadapi terutama dalam keadaan mengandung.

Bagaimana hubungan dengan keluarga mentua.

Hubungan kami masih elok. Saya kena pertahankan hubungan antara keluarga mentua dan suami kerana anak yang saya kandung ini.

Saya juga bersyukur kerana keluarga saya dan keluarga suami masih banyak memberi sokongan untuk saya melalui semua ini. Walau apa terjadi, saya kena kuatkan semangat demi menjaga kandungan saya.

Adakah Nora tertekan dengan spekulasi pergolakan rumah tangga selama ini.

Pada mulanya memang terasa, tetapi kini saya sudah tidak lagi tertekan sebaliknya berasa bosan dengan gosip sebegini.

Di kesempatan ini juga saya ingin memohon maaf di atas kehilangan daripada pelbagai aktiviti seni atau sebarang publisiti.

Saya sebenarnya tidak ke mana-mana, cuma berada di rumah saja. Saya perlu mengambil masa menenangkan jiwa dan pada masa yang sama menghadapi komplikasi mengandung. www.bharian.com.my

Dibawa Khas Oleh:> artismalaysiaku.blogspot.com

Tiada ulasan:

Nilai Blog artismalaysiaku.blogspot.com

My blog is worth $2,822.70. How much is your blog worth?