Isikan Email Anda dibawah Untuk Update Terkini artismalaysiaku.blogspot.com :

22 Oktober, 2008

Majlis Mawi dan Ikin Mendapat RM5 juta

Pihak Astro akan menaja semua pembelanjaan kahwin pasangan yang paling popular tahun ini iaitu Mawi dan Ikin yang akan berlangsung pada 20 Disember 2008. Ini termasuk semua progran yang akan dibuat oleh pihak Astro di dalam persiapan perkahwinan mereka sehingga habis persandingan. Majlis itu juga akan disiarkan secara langsung di Stesen tv astro.

1 ulasan:

zainal abidin berkata...

Majlis Mawi dan Ikin Mendapat RM5 juta
Posted: 22 Oct 2008 04:27 AM CDT

Mengikut sumber yang diketahui pihak astro akan menaja semua pembelanjaan perkahwinan pasangan yang paling popular tahun ini iaitu Mawi dan Ikin yang akan berlangsung pada 20 Disember 2008. Ini termasuklah liputan secara langsung yang akan disiarkan oleh pihak astro. Apakah muslihat disebalik kemurahan hati pihak astro? Mungkinkah ini salah satu langkah pelaburan yang akan menguntungkan dan memberikan pulanggan lumayan kepada pihak astro sendiri?
Bagi saya ada lebih baiknya dan lebih berfaedah pihak astro menumpukan dan memperbaiki sistem perkhidmatan satelite astro yang teryata bermasalah apabila hari HUJAN. Mengapa perkara yang sebegini tidak di pandang serius daripada memikirkan keuntunggan semata-mata. Kami pengguna yang terlewat sedikit membayar bil terus saja dipotong siaran. Dimanakah rasa pertimbanggan pihak astro? Adakah wajar kami pengguna di perlakukan sedemikian rupa? Suka tak suka... pengguna tiada pilihan kerana tiada sainggan selain daripada stesen siaran astro ketika ini.
Mungkin ini jawapan pihak astro.

Baru-baru ini kita ada terbaca diakhbar-akhbar ada artis yang sakit dan mungkin memerlukan bantuan. Yang jelas tiada pihak yang sanggup membantu. Tidak kah ada rasa simpati dipihak yang tertentu terhadap mereka-mereka ini? Adakah mereka ini tidak popular (bukan anak emas) dan tidak mendatangkan keuntunggan kepada pihak astro? Mengapakah tidak dibantu mereka-mereka ini yang benar-benar memerlukan? Bukan dengki bukan iri hati... tapi cuba fikirkan dan bukakanlah mata... manusia yang sepatutnya dibantu tidak diperdulikan. Bukankah lebih baik RM5juta itu salurkan kepada membaik-pulih perkhidmatan astro yang ternyata kurang memuaskan dan kepada mereka-mereka yang benar-benar memerlukan.

Kepada pihak astro janganlah asyik mengejar keuntunggan sahaja sedangkan tanggungjawab dan kebajikan dilupakan sama sekali.


Sekain

Nilai Blog artismalaysiaku.blogspot.com

My blog is worth $2,822.70. How much is your blog worth?