Isikan Email Anda dibawah Untuk Update Terkini artismalaysiaku.blogspot.com :

23 Oktober, 2007

Aksi panas artis-artis malaysia



















3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

seksinya,,,,,





UPDATE TERBARU 3GP INDONESIA

video abg smu ngentot
skandal mahasiswi di hotel
video pejabat ngentot cewek smp
heboh,spg seksi 3gp
cewek bispak smu

zainal abidin berkata...

Orang melayu... artis melayu baru kenal dunia happening.. (dunia cHAuTuT)
Baru kenal dunia cLuBiNg / gLAmOur.. togak JIN BOTOL.. layan eXtAcY... dan macam2 lagi benda2 yang takyah nak sebut yang boleh buat korang cHAuTuT... steam giler babi... layan giler. Akuni bukanlah artis top macam korang aku cuma manusia biasa.. je tapi berurusan dan bergaul dengan artis ade jugalah.

20th dulu aku dan member2 cLuBiNg pun macam korang jugak... cLuBiNg sana sini. Masatu cLuBiNg di KL line clear (kabel besar) tak payah risau boleh layan sampai pagi. Kalau tak habis layan boleh sambung layan dekat FengTau club. Tapi tak plak nak nunjuk2 kat public benda2 yang korang buat sekarang nie. Rasanya kita orang kalau bleh sorok lagi nak sorok dari (public) benda2 yang tak senonoh ni. Adengan2 berahi macamtu tak yah lah nunjuk2 kat public kumpul dulu banyak2 sampai rumah/bilik/hotel atau tempat2 yang selamat tanpa gangguan barulah lepaskan sekali...!!! tapi... korangni kenapa... nak show off ya...!!!

Aku tau dan aku dapat rasakan memang happening giler... memang best giler...
ya memang best giler.... tapi yang dah bergelar isteri orang dan yang dah bergelar suami orang dan juga yang masih singlepun... kenalah respect kita orang ISLAM.
Kena jaga nama kena jaga maruah.

Nasihat aku... yang rasa nafsu dan diri tu dah puas enjoy menyensat... dan dah kaya raya dengan harta benda... dan boleh katakan dah puaslah semua lubang dah masuk kat dunia... cuma satu lubang aje yang belum...????.....
cuba2lah beralih minat ke aktiviti yang lain pula... bersedialah dan buatlah apa2 yang patut.. INSAF dan BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT.
Kalau dah mati nanti semuanya dah tak sempat... dah terlambat... Pijak tikar sembahyangpun setahun sekali aje... sendrilah jawab... disana nanti.

Nie nak tanya kat artis2 melayu skang nie bolehke pegang2, gesel2, laga2, tonyoh2, raba2, tonjol2... kat BINI / LAKI orang atau ANAK DARA orang... ???
Kalau jadi benda kat keluarga lu sendri... macam mana agaknya reakksii lu...haaa...?????

Tanpa Nama berkata...

dunia arts mmg glamour tp jgn la wat bnd2 yg dilarg oleh ALLAH...tujuan korg sume nk cri keje tp knp mst nk wat bnd2 mcm 2???!!korg sume x tkut dgn kebsran ALLH n BALASAN dr ALLAH ke???mati nnt mcm mn?kbur korg mcm mn???fkr2kan lah whai insan..marilah kita bertaubt..
sy sbg org islam yg sama mcm korg berhak utk mngur...

Nilai Blog artismalaysiaku.blogspot.com

My blog is worth $2,822.70. How much is your blog worth?